joi, 4 ianuarie 2018

Tenis | Sharapova, înlocuită de Halep? Ar fi mutarea anului pentru un sponsor important

Reprezentanţii Simonei Halep sunt în negocieri cu un nou sponsor principal, Nike. Celebra companie de echipament sportiv se pare că vrea să facă din campioana noastră principalul "motor" de promovare, în circuitul feminin.
Numărul unu mondial s-a despărțit recent de sponsorul ei principal, Adidas, cu care colabora din 2014 și de la care primea un milion de euro pe an. Ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă gigantul german a refuzat.
La Shenzhen, ea a devenit astfel primul lider mondial din Era Open care evoluează fără sponsor într-un meci oficial. La conferința de presă, de după primul meci, constănţeanca a confirmat că i-a expirat înțelegerea, care a durat patru ani, și că încă nu se grăbește să-și găsească un nou sponsor, până când managerul ei, Virginia Ruzici, nu-i va găsi cea mai bună ofertă.
"Ieri a fost ultima zi în care am putut să port echipament Adidas, pentru că parteneriatul a luat sfârşit. Acum nu am niciun sponsor, managerul meu se ocupă, aşa că nu am idee cu cine voi semna. E abia prima zi a anului, aşa că nu mă grăbesc", a spus Halep după meciul contra lui Nicole Gibbs.
Simona nu duce însă lipsă de oferte. Un alt mare producător de echipament sportiv, Nike, ar fi început deja negocierile cu Halep. Totul ar fi fost intermediat de Andrei Pavel, noul membru din staff-ul Simonei. Acesta a mai lucrat cu producătorul american de echipament sportiv pe vremea când era jucător activ.
Potrivit informaţiilor din piaţă, Simona ar dori aproximativ două milioane de euro pentru a-şi pune semnătura pe contractul cu Nike. Conform tennisforum.com, cunoscutul brand ar vrea să facă din Simona principalul "motor" de promovare în tenisul feminin.
Gigantul de echipament sportiv a rămas alături de Sharapova, după suspendarea pentru dopaj, şi este şi în spatele Serenei Williams, cea mai bună jucătoare din istorie. Totuşi, conform sursei citate, Simona reprezintă viitorul, astfel că Nike vrea să o transforme într-o vedetă mediatică. Serena tocmai a născut şi nu se ştie în ce formă va fi în 2018, iar "Masha" şi-a pierdut o mulţime de fani după episodul amintit mai sus.
Rămâne să se discute în continuare pe marginea termenilor exacţi ai contractului, dar sunt şanse mari să se ajungă la un acord în perioada următoare.
Nike sponsorizează nume mari în tenisul mondial; nu doar la feminin, Rafael Nadal şi Roger Federer fiind îmbrăcaţi din startul carierei de acest brand. Maestrul elveţian primește aproximativ 10 milioane de dolari pe an.
70 milioane de dolari e contractul semnat de Sharapova în 2010 cu Nike, pentru o perioadă de 8 ani. Astfel, în 2018, rusoaicei îi va expira contractul şi s-ar putea ca acesta să nu mai fie prelungit. După ce a fost depistată dopată, brandul de echipament sportiv a spus că ia în calcul să suspende angajamentul cu fostul număr unu mondial. Ulterior, s-a revenit asupra deciziei, stându-i aproape. Totuşi, acum locul Mariei ar putea fi luat de Simona, pentru o sumă mult mai mică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu