joi, 9 noiembrie 2017

Volei masculin A1 | Virgiliu Rău nu mai antrenează echipa de volei seniori CSȘ 2 CNE Baia Mare

Nu a acceptat ingerința conducerii în partea tehnică
De marți, antrenorii echipei CSȘ 2 CNE Baia Mare, Virgiliu Rău și Roxana Nechiti-Rău, au renunțat să mai antreneze formația nou-promovată în Divizia A1 la volei masculin. Motivele sunt neînțelegerile cu conducerea echipei maramureșene, care l-a reprimit în lot pe Alexandru Drăgușin, jucător exclus de antrenor din motive disciplinare. Iar asta s-a întâmplat chiar a doua zi după victoria istorică din derby-ul local cu Știința Explorări Baia Mare, câștigat de CSȘ 2 CNE Baia Mare (FOTO) cu 3:2!
"Eu practic nu mi-am dat demisia, ci doar am renunțat la acest post, de antrenor al echipei de seniori. Eu oricum eram voluntar aici, nu eram plătit, făceam asta pentru copiii mei (n.r. - tinerii voleibaliști pe care i-a crescut la CSȘ 2). Plătit era doar Dan Drăgușin, ca manager, cu 1.000 de euro pe lună, iar fiul lui primește 2.000 de euro pe lună. Dan Drăgușin oricum este suspendat pe viață din volei, după incidentul de la Caransebeș, iar eu nu am fost de acord ca el să fie manager la clubul nostru, dar are combinațiile lui cu sponsorul UKRO. Eu renunțasem la fiul lui, din motive de indisciplină, după meciul cu Timișoara (etapa a 4-a, victorie cu 3:1), iar acum conducerea echipei, împreună cu sponsorul, a decis să-l primească înapoi, ori eu nu accept așa ceva. Echipa mergea foarte bine și fără el (n.r. - victorii cu 3:2 în etapele 6 și 7, la București, cu Dinamo, și cu Explorări), dar tatăl lui m-a sunat și a insistat să joc cu fiul lui titular. Să joc cu Vasilev universal, în locul lui Ionescu, cel mai bun jucător al nostru, ca să intre Alexandru Drăgușin extremă. Un jucător care îmi strică atmosfera în vestiar! Conducerea clubului și sponsorul UKRO au trecut peste hotărârea mea, iar de marți i-au adus înapoi la echipă. Eu nu accept așa ceva, sunt profesor titular la CSȘ 2 și voi continua să mă ocup de echipele de juniori. Ca să nu mai spun că ni s-a promis o primă de promovare în Divizia A1, dar nu am văzut nimic", a declarat Virgiliu Rău pentru voleiromania.ro. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu