sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Handbal feminin | Până şi Tadici a fost impresionat de ”minunăţiile” echipei HC Zalău la Viena: ”Nu mi-a venit să cred când m-am uitat la tabelă în minutul 15!”

HC Zalău este la 60 de minute de calificarea în grupele Cupei EHF, după ce a învins Hypo Viena în deplasare cu 30-22, în turul 3 preliminar al competiţiei, prima manşă. Prestaţia echipei l-a impresionat până şi pe antrenorul Gheorghe Tadici, cunoscut ca o persoană foarte exigentă.
”Fetele au intrat în teren foarte determinate şi s-au apărat impecabil, ca niciodată. Paula Vişan a prins cam una din cele mai bune zile, iar apărarea le-a anihilat pe cele mai periculoase adversare, Acimovic, Dedic şi Laszlo. Primele 15 minute le-am jucat ireproşabil, iar când m-am uitat la tabelă şi am văzut 11-3, nu mi-a venit să cred! În acelaşi timp, trebuie să o recunosc că şi ei au avut 4-5 bare, după care mingea a sărit la noi, un 7 metri apărat de Paula, după care mingea a venit tot la noi. Trebuie să fim corecţi că am avut şi şansă, apoi am dat drumul imediat la minge pe contraatac”, ne-a relatat Gheorghe Tadici.


Hypo Viena a jucat mult timp în superioritate numerică, 7 vs 6, sistem de care HC Zalău a profitat. Panici, Kelemen, Abed-Kader şi Constantinescu au înscris patru goluri cu poarta goală.
Pe lângă propria echipă, Gheorghe Tadici i-a lăudat şi pe oficialii meciului: 
”Am avut un observator impecabil, am avut arbitri impecabili, care nu au ţinut cont de nicio presiune. Deşi am primit destule eliminări, pot spune că au judecat cu aceeaşi măsură în ambele părţi. Au avut coloană vertebrală şi au fluierat ce a fost în teren, ne-au fluierat semicerc şi nouă, dar şi lor, nu aşa cum se procedează pe la noi, doar într-o singură parte. Observatorul a fost din Croaţia, iar acesta mi-a zis de la început că nu trebuie să-mi fac probleme”.
După 30-22 la Viena, HC Zalău ar trebui să îndeplinească o formalitate în returul de sâmbăta viitoare de pe teren propriu, pentru a accede în premieră în grupele Cupei EHF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu