duminică, 29 octombrie 2017

Tenis | Vrăjitoarea din Woz! Caroline Wozniacki câştigă pentru prima oară Turneul Campioanelor, după o finală perfectă cu Venus Williams


  • Caroline Wozniacki (Danemarca, 6 WTA) a triumfat duminică la Turneul Campioanelor de la Singapore, scor 6-4, 6-4 în faţa americancei Venus Williams (SUA, 5 WTA).
Caroline Wozniacki este campioana campioanelor de la Singapore! Daneza care a avut o săptămână de vis se impune după un final de meci dramatic, scor 6-4, 6-4, şi câştigă în premieră Turneul Campioanelor! A fost prima victorie obţinută de Wozniacki în faţa lui Venus Williams, veterana din SUA conducând-o pe Caroline cu 7-0 în meciurile directe precedente!


Cea mai în vârstă finalistă din istoria Turneului Campioanelor revenise spectaculos în setul secund, de la 0-5 la 4-5, însă Wozniacki a pus capăt finalei cu o lovitură sublimă de rever! Venus Williams (37 de ani) a rămas fără replică la fileu, în timp ce Caroline Wozniacki (27 de ani) a sărbătorit o victorie ce îi asigură urcarea pe locul 3 mondial!
"Încă tremur! M-am speriat puţin când am văzut că Venus revine în forţă, priveam cum zboară mingile pe lângă mine... Dar mi-am spus o rugăciune la final şi totul a ieşit bine! Adversara mea e o mare campioană, iar victoria e cu atât mai dulce. Mulţumesc echipei mele şi tuturor apropiaţilor pentru susţinerea extraordinară", a declarat Caroline la festivitatea de premiere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu