luni, 30 octombrie 2017

Liga 1 | Victorie mare pentru FC Botoşani în cursa pentru play-off

FC Botoşani continuă parcursul excelent în competiţiile interne. După ce a eliminat-o pe CFR Cluj din Cupa României, echipa pregătită de Costel Enache s-a impus în deplasarea de la Sepsi, în cadrul etapei a 16-1 din Liga I.
Laurenţiu Buş, din penalty, şi Bordeianu, cu un şut deviat, au marcat golurile victoriei cu Sepsi Sfântu Gheorghe. În finalul partidei, furtuna de zăpadă care a avut loc în Braşov a acoperit complet terenul de pe stadionul "Tineretului", însă meciul n-a fost întrerupt de centralul George Găman.
În urma acestei victorii, FC Botoşani a ajuns la trei meciuri fără înfrângere în Liga I şi este pe locul al patrulea, la şapte puncte în spatele liderului FCSB. În schimb, Sepsi continuă seria slabă de rezultate şi ocupă locul 12 în clasament, după opt meciuri fără victorie în Liga I.
Sepsi - FC Botoşani 0-2
Au marcat: Buş (penalty) '45+1, Bordeianu '55
Sepsi: Miron - Răduţoiu, Dima, Damian, Grecu - M. Burlacu, Petkovik - I. Fulop. Cl. Herea, P. Petre - Hadnagy
Rezerve: Niczuly, Mitra, Dumbravă, Papsys, Astafei, Veress

Botoşani: Cobrea - Unguruşan, Burcă, Miron, Dumitraş - Tincu, Bordeianu - L. Buş, Moruţan, M. Roman - Kuku
Rezerve: Pap, Târşă, Târnovan, D. Popa, Oaidă, Serediuc

"Am avut ceva emoţii în prima repriză, pentru că am simţit că băieţii mei nu sunt cei pe care-i cunosc. Nu au avut implicarea pe o aşteptam de la ei, dar, imediat după pauză, şi-au revenit şi au făcut o repriză aşa cum aşteptam cu toţii şi cum ştiam că sunt capabili să joace. Am înţeles de ce am venit până la Braşov, am înţeles ce ne-am dorit de la acest meci. Vremea a fost dificilă, dar jucătorii au fost inteligenţi şi au ştiut cum să joace pe un asemenea teren" , a declarat antrenorul lui FC Botoşani, Costel Enache.

"A fost un meci de luptă, ştiam că ne va aştepta un meci greu, dar sunt mulţumiţi că am câştigat. N-a fost uşor să jucăm pe zăpadă. Ne aşteaptă acum un meci greu cu FC Voluntari şi sper să o ţinem tot aşa până la final. Bineînţeles, ne gândim la play-off şi sper să obţinem calificarea la finalul sezonului regulat" , a declarat Laurenţiu Buş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu