sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Tenis - Australian Open | Simona Halep pierde o finală dramatică cu Caroline Wozniacki, după o luptă fabuloasă

Simona Halep a pierdut finala Australian Open, după 7-6, 3-6, 6-4 cu Caroline Wozniacki, în 2 ore și 53 de minute în care a lăsat, încă o dată, totul pe teren.
Simona Halep și Caroline Wozniacki și-au împărțit primele două seturi ale finalei Australian Open 2018, cu Simona reușind o revenire improbabilă, în ciuda problemelor fizice cu care s-a confruntat. După o oră și 43 de minute, Simona a egalat la seturi, 6-7, 6-3. O pauză de 10 minute, impusă de regula căldurii (indexul de confort – temperatură + umiditate – le permite organizatorilor să decidă 10 minute pauză între seturi).
În setul al treilea, Simona a revenit de la 1-3 și a condus cu 4-3, dar nu a mai găsit resurse să încheie meciul.
Un schimb absurd, jucat la 4-5, 30-30, și câștigat de daneză, a rupt ultima fărâmă de puteri rămasă în Simona și în noi.
Simona a încheiat meciul cu șase ași, o dublă greșeală, 5/12 pe mingile de break, 61 la sută pe primul serviciu și 65 la sută puncte câștigate pe primul, 11 holduri și 5 servicii pierdute, 40 de winners și 47 de erori neforțate și un total de 108 puncte, cu doar două mai puține decât Wozniacki.
Pentru Simona e a treia finală de Grand Slam pierdută, după cele două de la Roland Garros, din 2014 și 2017
Ea îi cedează lui Wozniacki și primul loc în clasament, dar e poziționată cu șanse decente pentru a-l recupera până în sezonul de zgură.
La ceremonia de premiere, fostul număr unu mondial a fost vizibil afectată şi şi-a ales foarte greu cuvintele.
"Nu îmi e uşor să vorbesc acum. Aş vrea să o felicit pe Caroline, a jucat senzaţional de-a lungul turneului. Vreau să-l felicit pe tatăl tău, ştiu câte a făcut pentru tine şi îţi urez mult succes în viitor. A fost un turneu bun pentru mine, nu am început grozav cu acea accidentare la gleznă, dar mă bucur că am putut ajunge într-o finală de Grand Slam. Caroline a fost mai bună decât mine. Sunt sigură că voi mai ajunge într-o finală de Grand Slam în viitor. Vreau să-i mulţumesc echipei, familiei mele, oamenilor care mă privesc de acasă, păcat că nu am avut ocazia să câştig, dar poate că a patra oară va fi cu noroc. Am avut parte de sprijin de pe întreg mapamondul, sper să ne revedem la anul în aceeaşi fază a competiţiei"a declarat Halep după partidă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu