vineri, 5 ianuarie 2018

OFICIAL | Serena Williams nu îşi va apăra titlul de la Australian Open! Motivul retragerii americancei

Anunţ trist făcut de Serena Williams vineri dimineaţă! Fanii care mai sperau să o vadă pe legenda americană la Australian Open au fost dezamăgiţi după ce sportiva în vârstă de 36 de ani s-a retras oficial de la primul turneu de Mare Şlem al anului.

Serena a declarat forfait la Australian Open din cauză că nu e pregătită fizic
Serena Williams, cea mai titrată jucătoare de tenis din Era Open, nu îşi va putea apăra titlul câştigat în 2017 la Australian Open (6-4, 6-4 în finala cu Venus Williams)! Serena nu s-a recuperat complet după ce anul trecut a dat naştere unei fetiţe, aşa că a decis să-şi amâne revenirea în tenisul profesionist. Chiar dacă a reluat antrenamentele şi a disputat chiar şi un meci demonstrativ sâmbata trecută, la Abu Dhabi (2-6, 6-3, 5-10 cu Jelena Ostapenko), Williams nu se simte pregătită să facă faţă unui turneu de Grand Slam.
"Mergi la un turneu doar atunci când îl poţi câştiga"

"După ce am jucat primul meci din postura de mamă, am realizat că, deşi am făcut progrese, nu am ajuns la nivelul dorit din punct de vedere fizic! Eu şi antrenorul meu am spus dintotdeauna: mergi la un turneu doar atunci când îl poţi câştiga", a fost comunicatul prin care americanca şi-a anunţat retragerea de la Australian Open, turneu programat în perioada 15-28 ianuarie. La competiţia din Melbourne, Simona Halep are statut de favorită principală, iar eleva lui Darren Cahill are şanse şi mai mari la trofeu după ce Serena a declarat forfait.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu