joi, 26 octombrie 2017

Tenis - Turneul Campioanelor | A ieşit scandal după ultimul meci jucat în grupă de Pliskova. Navratilova a taxat atitudinea cehoaicei: "Pe bune?"

  • Karolina Pliskova a pierdut meciul trei din Grupa Albă, drastic, luând doar patru game-uri în faţa Jelenei Ostapenko.
Cehoaica aflată pe poziţia a treia WTA are şanse la numărul unu mondial, însă a anunţat că a avut 'probleme în a se motiva, ştiind că este deja calificată în semifinale' şi, astfel, a dat cu piciorul oportunităţii de a mai tăia 125 de puncte din avantajul avut în faţa ei şi de Simona Halep, şi de Garbine Muguruza. Chiar şi înainte ca cele două fete din faţa ei să dispute ultimul lor meci din grupă, Pliskova nu ar fi putut să le depăşească, dar s-ar fi apropiat şi de spaniolă şi de Simona.
"A fost foarte dificil să forţez în acest meci, ştiind că sunt deja calificată. A fost greu să ating cel mai bun nivel al tenisului meu. Nu am mai fost niciodată în această situaţie, m-am simţi ciudat astăzi. Dar, în sfârşit, devine un turneu normal, aşa că mă bucur că această zi a trecut. Crec însă că mâine va trebui să mă antrenez mai intens, pentru că am avut trei meciuri uşurele, nu foarte lungi şi nu foarte intense. Astăzi nu am fost nici la 50%. Am vorbit cu echipa mea şi tot ce îmi doresc este să uităm cât mai repede acest meci", a declarat Pliskova la conferinţa de presă.
"A fost greu, nu doar în setul doi. Şi în primul. Am început bine, am avut câteva mingi de break, dar acel al doilea game a decis multe. Nu vreau să spun vorbe mari, dar cred că dacă îmi fructificam toate şansele şi luam primul set, alta ar fi fost soarta meciului", a mai spus primul număr unu mondial dat de Cehia în tenisul feminin.


Navratilova: "M-a dezamăgit. Este ca şi cum ar fi dat stingerea"
"Cu siguranţă, nu am văzut o jucătoare de talie mondială astăzi. Nu am văzut o campioană pe teren. A avut acele mingi de break - care ar fi putut schimba soarta meciului, dar apoi este ca şi cum ar fi dat stingerea. M-a dezamăgit din punctul acesta de vedere. Vreau să văd că îşi dă silinţa mai tare. Dacă aş fi antrenoarea ei, nu aş fi mulţumită deloc", a declarat Martina Navratilova pentru BT Sport. "Pur şi simplu - nu cred că pot să fii atât de deconectată fizic şi mental. Să câştigi - este o chestie de rutină, devine un obicei. Şi să câştigi meciurile atunci când nu ai chef să joci trebuie să devină un obicei. Repet, sunt dezamăgită de ceea ce a arătat pe teren. Jelena a jucat bine - dar un asemenea scor? Pe bune?".
Navratilova a continuat tirada: "Ieri şi-a luat liber - nu ştiu cât de bună a fost acea decizie. Vom vedea ce se întâmplă mai departe. Ea are jocul cel mai impunător şi mai potrivit pentru aceste condiţii de sală, suprafaţa o ajută şi ea ar trebui să îşi facă jocul şi să îşi dea silinţa. Mâine, trebuie să meargă la antrenament şi să tragă din greu, să repună sângele în circulaţie, pentru că astăzi, nu a mers nimic", a încheiat legendara Navratilova - cea mai titrată jucătoare din tenisul feminin, luând în calcul titlurile de Mare Şlem câştigate în toate cele trei probe - simplu, dublu şi mixt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu